ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری

بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری

فهرست محتوا

قرص های تاخیری همان طور که از نامشان پیداست برای به تاخیر انداختن انزال در مردان و افزایش زمان رابطه جنسی تجویز می گردند. این قرص ها انواع مختلفی دارند و هرکدام روش و نحوه مصرف متفاوتی را به خود اختصاص می دهند. در واقع درست عمل کردن این قرص ها برای برطرف نمودن مشکل انزال زود هنگام این است که در زمان درست و مناسب خود مصرف شوند در غیر اینصورت بی تاثیر خواهد بود. زمان در اثر بخشی این نوع از قرص ها بسیار اهمیت دارد از این رو تصمیم داریم در این بخش از مطالب داروخانه آنلاین ویتامین ث به بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری بپردازیم.

علت های شایع در انزال زودرس

در رابطه با علت های انزال زودرس در مردان تحقیقات گسترده ای ادامه دارد و هنوز با قطعیت نمی توان گفت بر اثر یک موضوع روشن و خاص این اتفاق رخ می دهد اما کماکان علت های شایع این مشکل به دو گروه اصلی روحی-روانی و جسمی تقسیم می گردد که در ادامه معرفی می کنیم.

علت های شایع در انزال زودرس

دلایل جسمی: نداشتن رابطه جنسی منظم، حساسیت اعصاب تناسلی، مشکلاتی در غدد درون ریز، ژنتیک و یا خستگی (خستگی فیزیکی یکی از دلایل بسیار شایع در این عارضه است)

دلایل روحی-روانی: استرس و اضطراب، افسردگی، عدم اعتماد به نفس، برانگیختگی شدید جنسی ( اگر دچار انزال زودرس هستید بدن و رفتارهای خود را بررسی کنید و اگر لازم بود به سکس تراپیست مراجعه فرمایید)

درمان انزال زودرس با قرص تاخیری

قرص های تاخیری بر روی هورمون سرتونین تاثیر می گذارند. سروتونین یکی از هورمون هایی است که در هنگام برانگیختگی جنسی ترشح می شود. گاهی میزان و زمان ترشح این هورمون در بدن دچار اختلال شده و انزال به سرعت اتفاق می افتد. از این رو قرص های تاخیری برای این مشکلات تجویز می گردند. بنابراین قرص های تاخیری تاثیر مثبتی بر روی زمان انزال و کنترل فرد بر روی انزال دارد.

درمان انزال زودرس با قرص تاخیری

دقت کنید که داروهای جنسی که با هورمون ها در ارتباط هستند را باید با تجویز پزشک مصرف کنید زیرا علت اصلی انزال باید ابتدا مشخص شود و سپس به مصرف قرص ها بپردازید. تنها تهیه این داروها کافی نیست بلکه زمان مناسب مصرف قرص تاخیری یکی از نکات مهمی است که پزشک به مصرف کننده توصیه خواهد کرد.

طریقه مصرف قرص تاخیری

برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخی دقیق و درست دهیم باید بدانیم که دقیقا چه قرصی را مصرف می کنید. قرص تاخیری تنها یک نوع نیست و هرکدام دارای یک زمان برای مصرف هستند. عملکرد این قرص ها می تواند با خوردن 5 دقیقه قبل از رابطه جنسی تا 4 یا 5 ساعت قبل آن فعال شود.

نحوه مصرف قرص ترامادول برای درمان زود انزالی

قرص ترامادول به عنوان یک داروی ضد درد شناخته می شود و مهارکننده به شدت قوی بازجذب سروتونین، دوپامین و نوراپی نفرین می باشد. این دارو از مشتقات مخدر تریاک به شمار می آید. برای مشکلات انزال زودرس قرص تاخیری ترامادول را در دوز 200 میلی گرم تجویز می کنند.

این دارو بین 7 تا 10 ساعت در بدن باقی می ماند. از دوزهای درمانی پایین این دارو می توان به 50 میلی گرم هم اشاره کرد اما تشخیص میزان دوز معمولا به عهده پزشک خواهد بود. بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری ترامادول بین 2 الی 4 ساعت پیش از برقراری رابطه جنسی است.

نحوه مصرف قرص ترامادول برای درمان زود انزالی

بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری

قرص های تاخیری را حتما باید قبل از رابطه جنسی مصرف نمود و شبیه داروهایی که باید روزانه مصرف کرد عمکل نمی کنند. یعنی نیازی نیست که هر روز راس ساعت مشخصی آن را مصرف کنید. تنها کافی است متناسب با نوع قرصی که مصرف می شود و دسته بندی های دارویی به زمان مناسب مصرف قرص تاخیری مورد نظر توجه داشته باشید.

زمان مناسب هر قرص با قرص دیگر متفاوت است و عواملی چون برند شرکت تولید کنند، دوز مصرفی، شرایط فیزیکی و سن و سال فرد بر روی نحوه و بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری تاثیر دارد. پزشک برای شما تعیین خواهد کرد که چه زمانی برای مصرف بهتر خواهد بود. اما در کل می تواند از 5 دقیقه تا 5 ساعت پیش از برقراری رابطه جنسی این زمان متغییر باشد.

بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری

بهترین قرص های تاخیری در بازار

صادقانه باید بگوییم برای انتخاب یک قرص و یا داروهای تاخیری برای مشکل زودانزالی باید به پزشک مراجعه کنید. بهترین قرص های تاخیری در بازار همان دارویی است که پزشک برای شما تجویز می کند.

برخی از این داروها برای شرایط فیزیکی هر فردی مناسب نیستند و شاید ندانید که به چه میزان و در چه زمانی و چندبار باید مصرف کنید تا هم عارضه ای به وجود نیاید و هم اثر بخشی مناسبی داشته باشد. با تمام این حال داروهای گیاهی و شیمیایی بسیاری به این منظور در حیطه داروسازی موجود است که میانگین می توان در موارد زیر بهترین ها را یافت.

  • کپسول گیاهی دایان مکث
  • کپسول زینگا لایف
  • قرص گیاهی آفرودیت گل دارو
  • کپسول تاخیری کیمیاگر
  • تادافیل
  • ویاگرا
  • داپوکستین
  • سرتالین

بهترین قرص های تاخیری در بازار

انواع مختلف قرص تاخیری

قرص های تاخیری در دونوع گیاهی و شیمیایی در بازار هستند که نوع گیاهی آن از عوارض مصرف کمتری برخوردارند. اما اثر بخشی شیمیایی ها متناسب با تشخیص پزشک بیشتر خواهد بود. از مزایای قرص تاخیر در نوع گیاهی این است که در برخی مواقع بر روی مشکلات نعوظ هم تاثیر گذار هستند. معمولا داروهای شیمیایی تاخیری در خود ترکیبات درمانی مشکلات نعوظ را ندارند.

مقدار دوز مصرف قرص تاخیری

عواملی چون شرایط فیزیکی، عامل بروز زودانزالی، سن و نوع برند قرص در مقدار دوز مصرف قرص تاخیری تاثیر گذار است. نمی توان برای همگی این قرص ها یک دوز مشخصی را پیشنهاد داد زیرا مهار کننده های باز جذب سرتونین در این داروها به میزان متفاوتی وجود دارد و مصرف بیش تر آنها ممکن است عارضه های فیزیکی و روحی پدید آورد اما از 25 تا 200 میلی گرم متناسب با نوع قرص، پزشک برای افراد تجویز می کند.

قرص تاخیری چند ساعت قبل مصرف شود؟

اثر بخشی این داروها برای درمان زود انزالی به زمان مناسب مصرف قرص تاخیری بستگی دارد و باید قبل از شروع رابطه جنسی مصرف شوند.

  • ویاگرا: 1 ساعت قبل از رابطه جنسی
  • داپوکستین: 1 الی 3 ساعت قبل از رابطه جنسی
  • ترامادول: 2 الی 4 ساعت قبل از رابطه جنسی
  • ارکتو: 1 ساعت قبل از رابطه جنسی

طریقه مصرف قرص تاخیری پاپلی

یکی از قرص های پر طرفدار در جهان، قرص تاخیری پاپلی پروانه ای است. این قرص تولید کشور هندوستان است و برای درمان زودانزالی تجویز می گردد. در ترکیبات آن از ترامادول با دوز 100 میلی گرم و سیلدنافیل با دوز 100 استفاده شده است. این قرص مدت زمان رابطه جنسی و انزال را 40 تا 50 دقیقه کنترل می کند و باید قبل از شروع رابطه جنسی و بین 2 تا 4 ساعت پس از آن مصرف گردد.

طریقه مصرف قرص تاخیری پاپلی

طریقه مصرف قرص تاخیری وگادول

این داروی تاخیری را تنها با تجویز پزشک می توان تهیه و مصرف نمود. که در خصوص زود انزالی و اختلال نعوظ کاربرد دارد. این دارو در حیطه قرص های بازدارنده های فسفودی استر از نوع 5 (PDE5) قرار می گیرد. برای نتیجه گیری بهتر از این قرص بهتر است آن را در بهترین زمان استفاده قرص تاخیری وگادول مصرف کنید که توسط پزشک تجویز می گردد. معمولا برای مشکل نعوظ پزشک به شما زمان مشخصی را توصیه می کند و برای تاخیر در ارگاسم بهتر خواهد بود 1 ساعت قبل از رابطه جنسی با آب میل شود. در برخی افراد بین 30 دقیقه تا 4 ساعت قبل از رابطه جنسی هم اثر بخش بوده است.

طریقه مصرف قرص تاخیری وگادول

قرص تاخیری وگادول چند ساعت قبل مصرف شود؟

این قرص را همراه یا بعد از غذا می توان بین 30 دقیقه تا 4 ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف نمود. استاندارد ترین حالت 1 ساعت قبل از رابطه خواهد بود.

طریقه مصرف قرص تاخیری ویاگرا

سیدنافیل یک قرص تاخیری برای درمان زود انزالی در مردان است که با نام تجاری ویاگرا به فروش می رسد. به جز اختلال نعوظ و درمان زود انزالی در مشکلات فشار خون ریوی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این قرص 1 ساعت قبل از رابطه جنسی باید مصرف شود. ویاگرا را مردان از سنین 18 سالگی به بعد می توانند مصرف کنند و در دوزهای 25، 50 و 100 میلی گرمی عرصه می شوند که اثر بخشی متفاوتی دارند.

کلام پایانی

همانطور که مشاهده کردید نحوه مصرف قرص های تاخیری معمولا قبل از شروع رابطه جنسی است و متناسب با نوع قرص و دسته بندی های دارویی زمان مناسب مصرف قرص تاخیری در هر کدام متفاوت است. پیشنهاد ما در داروخانه ویتامین ث این است که برای مشکل انزال زودرس به پزشک مراجعه کنید. مهم است که شما متناسب با شرایط فیزیکی خود از چه دارویی برای بهبود این اختلال بهره می برید.

ضمن اینکه بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری باید به دست پزشک مشخص گردد. تنها تهیه یک قرص از نوع تاخیری نمی تواند مشکل انزال زودرس را برطرف کند متغییرهایی چون زمان مصرف، نحوه مصرف و سن و شرایط فیزیکی در آنها دخیل هستند. داروهای درمان انزال زودرس را حتما از داروخانه های معتبر تهیه کنید و از خریداری آن ها به وسیله سایت های نامعتبر و سودجو با شعارهای غیر واقعی بپرهیزید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    0
    لیست محصولات
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه