ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

تاثیر هیرویت بر پوست صورت چگونه است؟

فهرست محتوا

در بین مکمل های با کیفیت برای تقویت پوست و مو وقتی از هیرویت صحبتی به میان می آید، معمولا فکر می کنیم که مکمل هیرویت تنها برای تقویت مو ساخته شده است و از تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت اطلاع چندانی نداریم. در صورتی که این مکمل برای تقویت پوست، مو و ناخن بسیار موثر بوده و حتی در این زمینه یک مکمل درمانی نیز محسوب می گردد. اما چه چیزی در هیرویت وجود دارد که موجب تقویت پوست و جوانسازی آن می شود؟ در این متن از مطالب پوست و مو داروخانه آنلاین ویتامین ث تصمیم داریم تا مفصل به مبحث تاثیر هیرویت بر پوست صورت بپردازیم.

چگونگی تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

سلامتی پوست صورت در ظاهر افراد حائز اهمیت است از این رو افراد در پی مکملی هستند که هم برای پوست و هم برای مو مفید باشد. قرص هیرویت حاوی ماده معدنی زینک است. زینک در حفظ و نگهداری از پوست نقش مهمی را ایفا می کند. این ماده در این مکمل هم به تنهایی باعث تغذیه مو می شود و هم همراه با دیگر مواد تشکیل دهنده هیرویت، نظیر ویتامین های B و آهن به سلامتی، بازسازی و ترمیم پوست کمک می کند.

چگونگی تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

زینک پوست را در برابر آلودگی هوا، اشعه های مخرب خورشید، بیماری های پوستی و آکنه محافظت می کند. زینک با تقویت سیستم ایمنی بدن در واقع به تقویت پوست هم کمک می کند زیرا پوست هم یکی از ارگان هایی است که در محافظت از عضلات و اندام های داخلی نقش بسزایی دارد. این ماده باعث سنتز کلاژن شده و به ترمیم DNA می پردازد، از این رو سبب جوان سازی و ترمیم پوست می شود. همچنین واکنش کراتینوسیت که یک سلول پوستی است وعملکرد دفاعی در بدن دارد مثل محافظت از پوست در برابر آلودگی ها را کنترل می کند و از التهاب در پوست جلوگیری می شود. پس در افرادی که پوست قرمز و ملتهبی دارند موثر بوده و سبب بازسازی و ترمیم آن خواهد شد.

از دیگر ترکیبات قرص هیرویت می توان به ویتامین های B اشاره نمود که همگی و به طور خاص بیوتین و اسید پانتوتنیک سبب تقویت پوست، کلاژن سازی و غذا رسانی می شوند. بیوتین در ترمیم پوست نقش داشته و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

تاثیر قرص هیرویت بر مو

ویتامین هایی که در سلامتی پوست موثر هستند بر سلامتی مو هم تاثیر گذارند زیرا هر دو این اندام ها به مواد تقریبا مشابه هم نیاز دارند. ویتامین B به تنظیم متابولیسم بدن، جذب آهن و همینطور رشد گلبول‌های قرمز کمک می کند. با بهتر شدن عملکرد گلوبول های قرمز مواد مغذی بهتر به فولیکول های مو و پوست می رسد و به همین دلیل چرخه مو پس از مدتی سلامتی خود را باز یافته و یا حفظ می کند. زینک و آهن موجود در قرص هیرویت، بعلاوه آمینو اسید ها در سلامتی مو بیشترین تاثیر را دارند.

تاثیر قرص هیرویت بر مو

کمبود روی و آهن در بدن سبب بی اشتهایی و فقر مواد مغذی می شود. فقر آهن خونرسانی به ارگان ها را مختل کرده و مواد مغذی کمتری به مو می رسد. از طرفی اکسیژن که می تواند عملکرد اندام ها را بهتر کند به فولیکول مو نمی رسد. آهن با خون رسانی و اکسیژن رسانی سلامتی موها را تضمین می کند.

تاثیر و فواید هیرویت در چاقی و پر شدن پوست صورت

شمایل کلی آناتومی صورت هر فرد منحصر به فرد است و بیشتر به ژنتیک افراد بستگی دارد برخی افراد از فرم صورتی گرد و پر و برخی استخوانی و لاغر برخوردار هستند. اما در کنار این عوامل طبیعی گاهی لاغری های شدید و یا بیماری ها نیز باعث لاغر شدن صورت و افتادگی در آن می شوند. یکی از دلایل لاغری صورت کاهش سطح کلاژن سازی در آن و گردنش و خونرسانی در سطح پوست است. با گردش خون بیشتر، مواد مغذی درون هیرویت نظیر ویتامین B5 یا اسید پانتوتنیک، B7 یا بیوتین، ال سیستئین، زینک و مخمر به پوست می رسد.

تاثیر و فواید هیرویت در چاقی و پر شدن پوست صورت

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت به علت مخمر موجود در آن است. مخمر ماده ای مفید بوده که از مقادیر زیادی ویتامین B کمپلکس، مس، کروم، سلنیوم و آمینو اسیدهای ضروری ساخته شده است. که اول از همه برای سلامتی پوست و چاقی صورت موثر است و بعد برای مو و ناخن و حتی در سلامتی بدن نیز نقش دارد.

در ترکیبات ریز قرص هیرویت یک ماده شگفت انگیز دیگر هم وجود دارد به اسم پودر ژلاتین، این پودر سبب ساخت بیشتر کلاژن که یک پروتئین مفید برای پوست و مو و دیگر اندام هاست می شود. ژلاتین از چین و چروک پوست می کاهد و به درخشندگی آن کمک می کند.

نقش تقویتی هیرویت برای پوست و مو

از مهم ترین عواملی که سلامتی پوست و مو را به خطر می اندازد یک رژیم غذایی نامناسب است که رفته رفته بدن را با فقر انواع مواد مغذی رو به رو می کند. گاهی فقر این مواد تا جایی در بدن ماندگار می شود که بر روی عملکرد هورمون های موثر در سلامت پوست صورت و موی سر نیز تاثیر می گذارد و شرایط را طوری فراهم می کند که بدن غذا رسانی به مو را کم کرده و حتی تعطیل کند. مو و پوست ارگانهایی هستند که به واسطه جریان خون و مواد مغذی است که سالم و سرزنده می مانند. حال تصور کنید هیچ غذایی به آنها نرسد، سلول سازی انجام نشود، اکسیژن رسانی صورت نگیرد و خون در کمترین حالت ممکن در پوست و کف سر در جریان باشد.

نقش تقویتی هیرویت برای پوست و مو

اولین نشانه این اختلال خشکی یا چربی بیش از حد پوست، لاغری صورت، جوش و آکنه، ریزش مو و از بین رفتن فولیکول های مو خواهد بود. مکمل تقویتی هیرویت با ترکیبات منحصر به فرد خود یک غذای کامل برای پوست مو و ناخن است. از این رو تمامی هر آنچه که یک پوست سالم و موی سالم به آن نیاز دارد را در خود جای داده است. در یک نگاه کلی وقتی غذا رسانی صحیح با مقادیر مشخصی از ترکیبات علمی موثر در سلامتی پوست و مو صورت بگیرد، این اندام ها سرزنده خواهند بود.

هیرویت چگونه از پوست و مو محافظت می کند؟

در استفاده از این مکمل و تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت و موی سر همیشه به فکر درمان هستیم. حال آنکه می توانیم برای محافظت از این اندام ها که در زیبایی ما نقش دارند هم از مکمل هیرویت استفاده کنیم. در ادامه به مواردی می پردازیم تا ببینیم هیرویت چگونه به ما در محافظت از پوست و مو کمک می کند؟

هیرویت چگونه از پوست و مو محافظت می کند؟

محافظت از اشعه خورشید و آلاینده ها

عوامل محیطی مثل آلودی هوا، آلودگی محیطی و اشعه خورشید ممکن است به مرور زمان موجب از بین رفتن خاصیت محافظتی پوست شوند. زینک موجود مکمل هیرویت مدام موجب تولید سلولی در پوست می شود و با این عملکرد پوست خود را ترمیم و باز سازی می کند. از این رو مدام در حال جوانسازی خواهد بود. آسیب های پوستی ناشی از عدم بازسازی های سلولی موجب بروز قرمزی، آکنه و جوش شده و حتی اثر آنها به صورت لک بر روی پوست می ماند زینک موجود در هیرویت در این خصوص هم از پوست محافظ می کند و هم به از بردن لکه ها کمک می کند.

خونرسانی بیشتر به سلول های پوست و فولیکول مو

ویتامین های B موجود در هیرویت اعم از B1،B2،B3،B5،B6،B7 و B12 به کمک آهن و زینک خونرسانی و اکسیژن رسانی بیشتری را در سلول های پوست و فولیکول مو دارند. ابه همین دلیل زمانی که مواد مغزی به واسطه گردش خون و اکسیژن لازم به سلول ها برسد در واقع از ریزش مو جلوگیری شده و به بازسازی پوست و سلامتی آن نیز کمک می کند. آنزیم های موجود در ویتامین B به تقویت فولیکول مو کمک کرده و از آنها محافظت می کند.

تنظیم هورمون های موثر در رشد مو

گاهی با کمبود ویتامین و مواد معدنی هورمون های موثر در رشد مو دچار اختلال می شوند. کمبود ویتامین B در بدن موجب بروز استرس و ضعف در اعصاب می شود. با بروز استرس و عوارض آن در بدن هورمون ها به درستی عملکرد خود را انجام نداده و حتی در زنان سبب بهم ریختگی در قاعدگی می شود همین موضوع باعث می شود تا به سرعت اندام هایی نظیر پوست و مو تحت تاثیر قرار بگیرند. یکی از مواد معدنی که کمبود آن اختلال هورمونی را پدید می آورد روی است.

تنظیم هورمون های موثر در رشد مو

کمبود روی یا زینک سبب اختلال در عملکرد مغزی و هیپوفیز شده و بر روی ترشح هورمون ها تاثیر می گذارد. قرص هیرویت با ترکیبات خود از ویتامین های B و زینک از به هم ریختگی مو جلوگیری کرده و در محافظت از موها نقش موثری دارد.

کلام پایانی

در مجموعه مباحتی که در مورد هیرویت صورت دادیم از فواید سرشار آن در سلامت پوست و مو گفتیم. تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت و مو حتی ناخن ها تا حدی است که در درمان های پزشکی نیز از آن استفاده می شود. به خاطر داشته باشیم که هر کدام از مواد ذکر شده در ترکیبات مکمل هیرویت به تنهایی قادر نخواهند بود تا تاثیرات سریع در ریزش مو و باز سازی پوست داشته باشند. اجزا این ترکیبات لازم و ملزوم هم هستند. طراحی این مواد در کنار هم با میزان مشخصی می تواند ثمر بخش باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    0
    لیست محصولات
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه