ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

قرص تاخیری پاپلی

طریقه مصرف قرص تاخیری پاپلی

فهرست محتوا

همانطور که می دانید نحوه مصرف داروها بر عملکرد آنها تاثیر می گذارند در واقع این طریقه مصرف آنهاست که نیمی از اثر گذاری آنها را شامل می شود. قرص های تاخیری که برای درمان انزال زودرس در مردان تجویز و مورد استفاده قرار می گیرد یکی از آن دسته از داروهایی است که برای کارکرد صحیح باید در زمان مناسبی مصرف گردد. در بازار داروهای درمان زود انزالی تنوع بسیار است اما ما اینبار می خواهیم به قرص تاخیری پاپلی پروانه ای بپردازیم. پس در این متن از داروخانه آنلاین ویتامین ث با ما همراه باشید.

قرص تاخیری پروانه (پاپلی) چیست؟

قرص تاخیری پاپلی یک داروی درمانی برای زود انزالی است که خیلی سریع عمل می کند و در دسته داروهای تاخیری فوری قرار می گیرد. ترکیبات این قرص از 100 میلی گرم سیدنافیل و 100 میلی گرم ترامادول تشکیل شده است. قرص تاخیری پاپلی برای آقایانی است که مشکل زود انزالی در آنها به سرعت اتفاق می افتد از این رو کارکرد این دارو در آنها به صورت مشهودی قابل رویت خواهد بود.

عصاره جینسینگ داخل ترکیبات دیگر این قرص موجب نعوظ بهتری می شود. این قرص معمولا انزال را 45 الی 50 دقیقه به تاخیر می اندازد. سیدنافیل سبب گردش خون بالا در ناحیه تناسلی شده و به نعوظ بهتر کمک می کند و از طرفی ترامادول حساسیت و بر انگیختگی بیش از حد ناحیه تناسلی را به حالتی طبیعی باز می گرداند. این دو ترکیب در کنار هم می توانند مکمل جنسی خوبی برای درمان زود انزالی باشند.

قرص تاخیری پروانه (پاپلی) چیست؟

ویژگی های قرص پاپلی پروانه ای

انزال زودرس یکی از اختلالاتی است که بسیاری از مردان را در هر رده سنی در گیر خود کرده است از این رو نارضایتی های جنسی ممکن است روابط را به مشکلات جدی بکشاند. با پیشرفت علم پزشکی و داروسازی پژوهشگران دریافته اند که می توان از ترکیب برخی از داروهای باز جذب سرتونین، ترشح بی موقع این هورمون را که سبب انزال زودرس می شود به تعویق بیاندازند. در قرص تاخیری پاپلی پروانه ای هم از ترکیبات اینچنینی برای درمان انزال زودهنگام مردان استفاده شده است که به ویژگی های آن می پردازیم.

– بالا بردن زمان رابطه جنسی

قرص تاخیری پاپلی با وجود ماده سیدنافیل می تواند سرتونین را مهار کرده و اثر بخشی حدود 50 دقیقه را بر روی به تاخیر انداختن انزال داشته باشد. ترامادول هم برانگیختگی موضعی را کم کرده و به سیدنفیل در این اثر بخشی کمک می کند.

ویژگی های قرص پاپلی پروانه ای

– بالا بردن کیفیت رابطه جنسی

با طولانی تر شدن زمان رابطه جنسی شریک جنسی هم فرصت این را دارد تا برانگیخته شده و از رابطه جنسی لذت ببرد. اصولا زنان خیلی دیرتر از مردان به ارگاسم می رسند و از این رو یک زمانی را برای آماده شدن و سپس برانگیخته شدن لازم دارند. قرص تاخیری پاپلی پروانه ای با طولانی کردن زمان رابطه جنسی باعث رضایت در رابطه خواهد شد.

– برطرف نمودن مشکلات نعوظ

در برخی مردان مشکل نعوظ با زود انزالی همراه می شود و همین امر سبب ساز ناتوانی های شدید جنسی خواهد شد. قرص تاخیری پاپلی می تواند به همراه به تاخیر انداختن انزال موجب بالارفتن گردش خون در اطراف آلت جنسی شده و به نعوظ بهتر کمک کند. با تهیه این قرص دیگر نیازی نخواهد بود تا از محصولات تاخیری موضعی و یا حجم دهنده ها کمک بگیرید و تنها رعایت نحوه مصرف آن برای حل شدن مشل انزال و نعوظ کافی است.

– دو عملکرد در یک دارو

معمولا افرادی که هم از مشکل نعوظ و هم انزال زودرس رنج می برند مجاز به مصرف داروهای جداگانه برای درمان این دو مشکل باهم نیستند زیرا ترکیبات آنها با هم تداخل دارد اما قرص تاخیری پاپلی پروانه ای قادر است بدون عوارض این دو مشکل را هم زمان برطرف نماید.

– عوارض کمتر

تمامی داروهای درمان زودانزالی برخی عارضه ها را با خود همراه دارند قرص تاخیری پروانه ای پاپلی یکی از بهترین قرص های درمان مشکل انزال زودرس با کمترین عارضه است. تا به امروز عارضه جدی با مصرف این قرص دیده نشده است.

عوارض قرص پروانه Papely

نه تنها در مورد مصرف قرص تاخیری پاپلی پروانه ای بلکه هر قرصی که موجب به تاخیر انداختن انزال و درمان نعوظ می شود، اگر مشکلات قلبی دارید حتما با پزشک مشورت کنید زیرا این ترکیبات سبب گشادی عروق شده و گردش خون را بالا می برند. مصرف قرص تاخیری پاپلی برای افرادی که مشکلات قلب، فشار و عروق دارند به طور کلی ممنوعیت مصرف دارد.

در صورتی که در رابطه با، مصرف مکمل ها و داروهای خاص حساسیت دارید باید با مشورت پزشک این قرص را مصرف کنید. حساسیت دارویی می تواند موجب عارضه های شدید و آنی در فرد شود. در صورت مصرف مواد مخدر از مصرف این قرص خودداری کنید زیرا موجب افت شدید فشار می گردد.

عوارض قرص پروانه Papely

طریقه مصرف قرص تاخیری پاپلی

این قرص را باید قبل از شروع رابطه جنسی و بین 2 تا 4 ساعت قبل از آن مصرف کنید. به یاد داشته باشید که این قرص حتما با یک لیوان آب میل شود تا اثر بخشی بهتری داشته باشد. از مصرف هرروزه آن خودداری کنید زیرا نیازی به این کار نیست و فقط زمانی که قصد برقراری رابطه دارید قبل از رابطه باید از آن استفاده کرده و برای درمان اختلال در انزال از آن کمک بگیرید. دقت کنید که ترکیبات این قرص تا 7 روز پس از مصرف در خون باقی می ماند و اگر قصد مصرف قرص دیگری با عملکردی نظیر درمان زود انزالی دارید بین آنها 14 روز فاصله زمانی را رعایت کنید تا دچار عارضه های فیزیکی نشوید.

طریقه مصرف قرص تاخیری پاپلی

کلام پایانی

امروزه درمان مشکل زود انزالی و یا نعوظ به طورکلی راه حل های موثری دارد و کافی است ابتدا علت آن را متوجه شوید. توصیه دروخانه ویتامین ث به کاربران قرص های تاخیری این است که ابتدا تحقیقات لازم را برای انتخاب بهترین قرص انجام دهند. در بازار انواع قرص های تاخیری مجاز و غیر مجاز موجود است برخی بسیار مخرب هستند و برخی باهم در بهترین قرص تاخیری بودن رقابت دارند.

قرص تاخیری پاپلی یکی از بهترین های بازار داروهای درمان انزال زود هنگام، بعلاوه مشکلات نعوظ است. شاید ویژگی برتر این محصول متناسب با دیگر رقبای خود در این باشد که دو عملکر را در خود دارد یکی درمان زود انزالی و دیگری رفع اختلال نعوظ، از طرفی متناسب با دیگر داروهای هم رده خود از عوارض خیلی کمتری برخوراد است و تنها باید به منع مصرف آن برای افراد خاص دقت نمود.

به یاد داشته باشید بهترین راه حل برای تهیه این داروها حتما داروخانه های معتبر در سراسر کشور است. از تهیه این داروها از سایت ها و مراکز نامعتبر اجتناب کنید. در هنگام تهیه حتما به اصالت کالا دقت داشته باشید و تاریخ مصرف را به درستی چک کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    0
    لیست محصولات
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه