ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

قرص تاخیری و حجم دهنده

آیا قرص تاخیری بر اسپرم تاثیر دارد؟

فهرست محتوا

در رابطه جنسی عنصر زمان بسیار تاثیر گذار است. یک رابطه جنسی مفید، دارای یک زمان مفید برای لذت بردن زوجین از آن است که در برخی مواقع با انزال زودرس آقایان به سرعت خاتمه پیدا می کند. انزال زودرس در مردان یک اختلال است که با توجه به علت آن قابل درمان خواهد بود. در این راستا برای طولانی کردن روابط جنسی انواع محصولات تاخیری و دارو موجود است که می تواند در بروز انزال زودرس مداخله کرده و در آن تاخیر به وجود آورد و رابطه جنسی را برای زوجین لذت بخش تر کند با توجه به این موضوع در این قسمت از مطالب پزشکی و حوزه سلامتی داروخانه ویتامین ث سوالی مطرح کرده ایم که آیا این محصولات و یا قرص تاخیری و حجم دهنده می تواند بر عملکرد اسپرم مردان در زمان بارداری تاثیری منفی بگذارد؟ در ادامه برای بررسی این موضوع با داروخانه آنلاین ویتامین ث همراه باشید.

تاثیر داروهای تاخیری بر روی اسپرم در زمان اقدام به بارداری

وجود دو عامل مهم در بارداری تاثیر گذار است یکی اسپرم مردان و دیگری تخمک در زنان، از این رو هر مساله ای در حاشیه و بطن این امور که بر سلامتی اسپرم و تخمک تاثیر بگذارد در روند بارداری اختلال ایجاد خواهد کرد. هرگونه ضعف در اسپرم موجب می شود تا اسپرم نتواند از دیواره تخمک عبور کرده و لقاح بی سر انجام باقی می ماند. قرص تاخیری و حجم دهنده بر روی کیفیت اسپرم تاثیر گذار خواهد بود.

تاثیر داروهای تاخیری بر روی اسپرم

آیا قرص تاخیری مانع بارداری می شود؟

قرص های تاخیری بر روی عملکرد اسپرم، سلامت فیزیکی و حرکت آن تاثیر گذار است با این تدابیر وقتی قرص تاخیری موجب افت کیفیت اسپرم شود پس تا حدودی ممکن است بر روی باردار شدن هم تاثیر بگذارد. از این رو بهتر است در مواقع نزدیک به رابطه جنسی با هدف بارداری از قرص تاخیری و حجم دهنده استفاده نشود.

قرص های تاخیری چگونه کار می کنند؟

داروهای تاخیری معمولا با بالا بردن جریان خون در نواحی آلت تناسلی مردان موجب تحریک آن و حجیم تر شدن آن می شوند. از این رو مدت زمان بیشتری را مرد در حالت نعوظ طی می کند و می تواند رابطه جنسی طولانی تری داشته باشد. برخی از این داروها مهار کننده‌ ی باز جذب سروتنین هستند نظیر سرترالین و یا مهار کننده‌ ی فسفودی ‌استر نوع پنج، نظیر ویاگرا و سیالیس. این دو نوع مهار کننده موجب کاهش استرس و بالا بردن فشار خون در ناحیه تناسلی می شوند و فرد رابطه جنسی طولانی تر و نعوظ بیشتر را تجربه خواهد کرد.

قرص های تاخیری چگونه کار می کنند؟

بهترین قرص های تاخیری و حجم دهنده

برخی از قرص تاخیری و حجم دهنده را پزشکان برای درمان زود انزالی در مردان تجویز می کنند که به معرفی آنها می پردازیم.

قرص سیلدنافیل سیترات: این دارو برای اولین بار توسط شرکت فایزر تولید شده است. نام تجاری این قرص ویاگرا می باشد و برای درمان اختلال نعوض و انزال زودرس مورد استفاده قرار می گیرد.

قرص وگادول: با استفاده از این قرص مردان مردت زمان بیشتری را می توانند در نعوض مانده و تاخیر در انزال داشته باشند. وگادول قرمز رنگ یکی از بهترین انواع این دارو است.

قرص ویزارسین: این دارو با افزاش جریان خون در موضع و اطراف ناحیه تناسلی به بهتر شدن نعوظ کمک می کند.

تادالافیل: نام تجاری این دارو سیالیس است. که برای درمان اختلال نعوظ و مشکلات پروستات مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از اسپری تاخیری در بارداری

اسپری تاخیری به بی حس شدن ناحیه تناسلی آقایان کمک کرده و در پی آن نعوظ طولانی تری را تجربه می کنند. در ترکیبات این اسپری از موادی شامل لیدوکائین یا بنزوکائین استفاده می شود. با توجه به اینکه محیط واژن و دهانه رحم قابلیت جذب بافتی را دارا هستند این مواد به سرعت وارد خون مادر شده و در دوران بارداری روی جنین تاثیرات مخربی را می گذارد. اسپری تاخیری می تواند موجب نقض عضو در هنگام تولد نوزاد و یا سقط در سه ماه اول بارداری شود از این رو مصرف اسپری تاخیری در بارداری منع شده است.

استفاده از اسپری تاخیری در بارداری

تاثیر قرص های تاخیری و انواع آن

قرص های تاخیری در دو دسته و دو نوع در بازار پزشکی عرضه می گردند.

  1. مهارکننده های بازجذب سروتونین نظیر سرترالین (رایج ترین نوع قرص های تاخیری) که با ترشح بیشتر سرتونین در مغز موجب کاهش استرس و طولانی تر شدن مدت انزال می گردد.
  2. مهارکننده‌های فسفودی استر نوع 5 نظیر سیلدنافیل (ویاگرا) و تادالافیل (سیالیس) هستند که جریان خون موضعی در ناحیه تناسلی مردان را بیشتر کرده و به نعوظ بهتر کمک می کنند.

تاثیر قرص های تاخیری و انواع آن

تاثیر قرص سیلدنافیل بر اسپرم

اسامی تجاری این نوع از قرص تاخیری و حجم دهنده با نام هایی نظیر الکتو، SDF، ویزارسین و ویاگرا موجود است. که یکی از بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده بدون عوارض می باشد. البته عوارض نداشتن این قرص تنها مربوط به کیفیت اسپرم است یعنی بر روی اسپرم تاثیر منفی ندارد.

بهترین قرص های تاخیری

قرص های تاخیری در انواع مختلفی تولید می شوند اما بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده بدون عوارض را معرفی می کنیم.

  • قرص ویاگرا
  • قرص داپوکستین
  • سروتونین (SSRIs)

قرص تاخیری داپوکستین

قرص داپوکستین از انواع مهارکنندۀ بازجذب سروتونین کوتاه اثر می باشد و بیشتر به درمان افسردگی کمک می کند اما در درمان اختلال انزال در مردان هم تاثیری موثر و مثبتی دارد. این دارو کنترل آقایان بر انزال را بیشتر می کند و آقایان بین سنین 18 تا 64 سال می توانند از فواید آن بهره ببرند.

عوارض جانبی قرص های تاخیری

قرص تاخیری هم مشابه با سایر داروها می تواند عوارض موقت و یا طولانی مدتی را در مردان به وجود آورد که آنها را نام می بریم.

✅ سر درد شدید

✅ التهاب و قرمزی پوست

✅ گرفتگی بینی

✅ درد در قسمت کمر

✅ درد عضلات

✅ حالت تهوع

✅ اختلال در بینایی

عوارض جانبی قرص های تاخیری

عوارض جانبی اسپری تاخیری

عوارض جانبی در اسپری های تاخیری می تواند با سوزش و خارش و التهاب موضعی همراه باشد. همچنین ممکن است یکی از عوارض اذیت کننده آن بی حسی طولانی مدت در آلت تناسلی باشد. عوارض جانبی اسپری های تاخیری تنها متوجه آقایان نیست و می تواند محیط واژن زنان را بی حس کرده و در حین رابطه جنسی لذتی از رابطه برده نشود و یا مواد موجود در اسپری تاخیری موجب خارش، سوزش و حتی در برخی مواقع آلرژی های طولانی مدت در زنان شود. بهتر خواهد بود تا در هنگام استفاده از اسپری تاخیری و دخول از کاندوم استفاده شود.

انواع بهترین قرص های تاخیری فوری در داروخانه ها

قرص ها تاخیری فوری معمولا نیاز به تجویز پزشک ندارند و به راحتی می توانید از داروخانه ها تهیه کنید.

انواع بهترین قرص های تاخیری فوری در داروخانه ها

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده ایرانی

علاوه بر نمونه های خارجی می توان بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده بدون عوارض از انواع ایرانی هم استفاده نمود که موارد زیر از این دسته هستند.

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده ایرانی

کلام پایانی

همانطور که در این مطلب بررسی کردیم زودانزالی و یا انزال زودرس اختلالی است که مردان در هنگام رابطه جنسی دچار آن می شوند و در کیفیت رابطه بسیار تاثیر گذار است. انزال زودرس در مواقعی رخ می دهد که مرد سریع تر از شریک جنسی خود به ارگاسم می رسد از این رو معمولا نارضایتی از رابطه جنسی را به همراه دارد.

برای درمان این اختلال قرص های بسیاری تولید می شوند که با عنوان قرص تاخیری و حجم دهنده شناخته شده اند. گاهی انزال زودرس طبیعی بوده و نیازی به درمان ندارد ممکن است انزال زودرس تحت شرایط روحی و یا برخی بیماری ها بروز پیدا کند که با تشخیص پزشک می توان از برخی داروهای درمانی برای بهبود علت بروز انزال زودرس استفاده نمود.

بهتر است برای استفاده از قرص ها تاخیری از پزشک معالج کمک بخواهید. اهمیت ندادن به این موضوع می تواند تاثیرات مخربی بر روابط عاطفی و جنسی بگذارد. این عارضه بسیار متداول است و می توان با چند مراجعه به پزشک به درمان آن کمک نمود. باید به یاد داشت در هر صورت قرص های تاخیری می توانند بر روی اسپرم ها تاثیرات منفی بگذارند برخی با استفاده های طولانی مدت و برخی با عوارض شدید یک یا دو بار استفاده می توانند نمود پیدا کنند.

اختلال در کیفیت اسپرم ناشی از قرص های تاخیری می تواند بارور کردن تخمک در زنان را با مشکل رو به رو کند از این رو اگر از قرص های تاخیری استفاده می کنید و قصد باروری دارید بهتر خواهد بود قبل از مصرف با پزشک خود در این زمینه مشورت داشته باشید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    0
    لیست محصولات
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه