ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

مقایسه انواع پاک کننده های لوازم آرایشی

مقایسه انواع پاک کننده های لوازم آرایشی

فهرست محتوا

مقایسه انواع پاک کننده های لوازم آرایشی را در این مقاله بخوانید تا بدانید هر کدام از این محصولات چه ویژگی هایی دارند و کدام یک از آن ها برای شما مناسب تر است.

ما در داروخانه آنلاین ویتامین ث افتخار آشنایی با شما را داریم. در این مقاله در تلاشیم به شما کمک کنیم قبل از خرید محصول مورد نیازتان با داشتن اطلاعات لازم و کافی درباره محصول، بتوانید انتخابی درست و رضایت بخش داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید:

اگر استفاده از دستمال مرطوب را دوست ندارید، ممکن است بین استفاده از میسلار واتر در برابر بالم و روغن پاک کننده آرایش گیر کنید! به عنوان یک وبلاگر مراقبت از پوست، به شما توصیه می‌کنم دستمال‌ های مرطوب را کنار بگذارید و سراغ روش‌ های ملایم ‌تر (و کم مصرف) برای پاک کردن آرایش خود بروید. اکنون می ‌خواهم این را بدانم که مایلید کدام محصول را برای تمیز کردن پوست خود استفاده کنید؟ میسلار واتر یا بالم / روغن پاک کننده؟!!

ما اینجا هستیم تا پاسخ این سؤال را بدانیم…

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر پاک کننده ی پوست است که روشی کاملاً ابتکاری برای پاکسازی پوست به شمار می رود. این نوع پاک کننده ها برای از بین بردن آرایش چشم (حتی برای محصولات ضد آب)، آرایش پایه، آلودگی و عرق و ضد آفتاب از سطح پوست فوق العاده است. برای استفاده از میسلار واتر، مقداری از آن را روی پد پنبه ای ریخته و به آرامی آن را روی سطح پوست بکشید تا تمیز شود.

این محصول هم به صورت معطر و هم غیر معطر در بازار موجود است ولی من همیشه توصیه می کنم محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از پوست بدون عطر انتخاب کنید.

خرید اینترنتی انواع آرایش پاک کن و بهترین و با کیفیت ترین نوع میسلار واتر صورت، با تخفیف‌های باورنکردنی و ارسال رایگان، از وبسایت داروخانه ویتامین ث میسر می باشد.

ویژگی میسلار واتر چیست؟

این نوع پاک کننده ها اکثراً آب هستند، اما حاوی ذرات میسل نیز هستند که واقعاً کار سختی را برای شما به همراه دارند. میسل ها سورفاکتانت هایی هستند که چربی و آرایش روی پوست ما را حل می کنند، سپس با آب میسلار شسته می شوند.

به نظر من میسلار واتر خیلی معرکه است. به دلیل نحوه عملکرد میسلار واتر، می توانید بدون نیاز به مالش زیاد پوست، آرایش را پاک کنید. با این حال، برای پاک کردن آرایش و ضد آفتاب به این روش (به دلیل پد پنبه ای) مقداری اصطکاک لازم است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند پاکسازی، مالش آن بیشتر از حد لازم وسوسه انگیز است. خشن رفتار کردن با پوست ممکن است آن را تحریک کند، به پوست آکنه ای که باعث ایجاد زخم می شود آسیب برساند و پوست را پیر کند.

پس از استفاده از میسلار واتر باید چه کار کنیم؟

همیشه بعد از میسلار واترها بهتر است از یک تمیز کننده دوم (ژل شستشو، فوم، پودر یا کرم پاک کننده) استفاده شود. این کار واقعا مهم است زیرا خوب نیست ذرات مایسل روی پوست شما بمانند. اگرچه از نظر فنی نیازی به شستشو نیست (و تمام میسلار واترها به شما خواهند گفت که “هیچ فرمول شستشو ندارند”)، اما بهتر است آنها را از روی پوست تمیز کنید زیرا اثری از مواد پاک کننده، آرایش، آلودگی و ضد آفتاب باقی می ماند. من همیشه به این روش فکر می کنم: اولین پاک کننده، ضد آفتاب و آرایش را پاک می کند و تمیز کننده دوم به درستی پوست را تمیز می کند.

بالم و روغن پاک کننده

بالم و روغن پاک کننده روشی کاملاً متفاوت برای پاکسازی پوست است. قبل از استفاده از پاک کننده دوم، باید از این موارد برای از بین بردن آرایش و ضد آفتاب استفاده شود (می توانید در ناحیه چشم نیز از این محصول استفاده کنید).

مقایسه بالم و روغن پاک کننده با میسلار واتر

مانند میسلار واتر، این محصولات روغن را در آرایش تجزیه می کنند و اجازه می دهند آن را بشویید. در مرحله اول، مقداری از این محصول را برداشته و آن را به پوست ماساژ دهید. ببینید چگونه آرایش بلافاصله به اطراف پخش می شود زیرا در حال از بین رفتن است! اما اینجاست که فرق بین میسلار واتر و محصولات بالم و روغن پاک کننده را می فهمید: برای از بین بردن یک بالم یا روغن پاک کننده، باید آن را امولسیون کنید؛ کمی پاک کننده روی صورت خود بزنید و ببنید چگونه به حالت کف یا شیری تبدیل می شود.

امولسیون یک پاک کننده باعث می شود روغن به آب متصل شود، به این معنی که به طور موثر شستشو می شود. پاک کننده های بالم و روغن باعث می شوند پوست شما واقعاً تمیز شود.

مزیت این نوع پاک کننده ها این است که نیازی نیست محصول را روی پوست خود بمالید و یا بکشید. همه چیز بسیار ملایم است – شما به معنای واقعی کلمه فقط پوست خود را ماساژ می دهید!

در نتیجه مقایسه انواع پاک کننده های لوازم آرایشی کدام یک بهترین است؟

هم پاک کننده میسلار واتر و هم بالم یا روغن پاک کننده بسیار عالی هستند و هر سه مزایای خود را دارند.

در نتیجه مقایسه انواع پاک کننده های لوازم آرایشی کدام یک بهترین است؟

1. قدرت پاک کنندگی در مقایسه انواع پاک کننده های لوازم آرایشی

هر دو پاک کننده کاملاً در پاکسازی پوست موثر هستند، اما من معتقدم که بالم یا روغن پاک کننده قدرت تمیز کنندگی قوی تری دارد. این نوع پاک کننده ها در از بین بردن آرایش فوق العاده هستند و کمی بهتر از میسلار واتر آرایش و آلودگی را از بین می برند. این امر خصوصاً در مورد رژ لب و آرایش چشم ضد آب بیشتر است.

2. ملاحظات سازگار با محیط زیست در مقایسه انواع پاک کننده های لوازم آرایشی

هنوز نتوانستم یک میسلار واتر عاری از پلاستیک یا ضایعات کم پیدا کنم. این امر برای من مهم است چرا که من دوست دار محیط زیست هستم. با این حال، چندین بالم و روغن پاک کننده با ضایعات کم پیدا کرده ام که به صورت قوطی یا بطری های شیشه ای یافت می شوند و باعث می شوند گزینه های بهتری برای محیط زیست باشند.

علاوه بر این، برای استفاده از میسلار واتر باید پد پنبه ای داشته باشید. این پدها از نظر اکولوژیکی زیاد نیستند زیرا پرورش پنبه به دلیل مقدار زیادی آب که برای رشد به آن احتیاج دارد، به محیط زیست آسیب می رساند. بسته بندی پلاستیکی این پدهای پنبه ای را نیز باید در نظر گرفت. برای کمک به کاهش زباله های خود می توانید موارد قابل استفاده مجدد خریداری کنید!

میسلار واتر در مقابل بالم تمیز کننده

اگر می خواهید از پاک کننده های بر پایه آب استفاده کنید پیشنهاد می کنیم که خواندن مقاله زیر را از دست ندهید:

3. راحتی در استفاده در مقایسه انواع پاک کننده های لوازم آرایشی

اگرچه استفاده از هر دو ماده پاک کننده آسان است و برای پاک کردن موثر آرایش تقریباً به همان میزان زمان نیاز دارند، اما به نظر من استفاده از میسلار واتر در اطراف چشم راحت تر است. چشم های من به راحتی تحریک می شوند و استفاده از آب نزدیک چشم برای شستشوی مواد پاک کننده بالم / روغن می تواند آنها را کاملا قرمز و زخم کند.

از طرف دیگر، هنگام استفاده از بالم / روغن پاک کننده به ابزار اضافی نیازی ندارید، در حالی که برای استفاده از آب تمیزکننده به پد پنبه ای احتیاج دارید.

به طور کلی، هم میسلار واتر و هم فوم یا روغن پاک کننده بهترین روش برای از بین بردن آرایش و پیش پاکسازی هستند (به نظر من!). سخت است که بگوییم کدام یک بهتر است زیرا مزایای مختلفی دارند! با این حال، از آنجا که بالم ها و روغن های پاک کننده ملایم تر هستند و پوست را بهتر از میسلار واتر تمیز می کنند، ممکن است برای پوست بهترین باشند. اما، اگر چشمان حساسی دارید، میسلار واتر را برای زدودن آرایش چشم توصیه می کنم، زیرا این منطقه کثیف تر و احتمال اینکه میسلار واتر داخل چشمتان برود خیلی کم است.

حالا به من بگویید طرفدار کدام یک هستید؟ میسلار واتر یا بالم و روغن پاک کننده؟!!

داروخانه اینترنتی ویتامین ث در خدمت شماست تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    0
    لیست محصولات
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه