ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

در حال بارگذاری ...

پودر انترامیل استاندارد کارن | 400 گرم | 35 سروینگ

۰ ریال

ناموجود

شناسه محصول: VC5919227 دسته: , برند:
در حال بارگذاری ...

توضیحات

پودر انترامیل استاندارد کارن

پودر انترامیل استاندارد کارن 400 گرمی یکی از بهترین مکمل ها ی مناسب برای سوء تغذیه است.

انترامیل استاندارد از فرمولاسیون مغذی این مکمل تشکیل شده از ویتامین ‌ها و مواد معدنی ضروری برای بدن است.

انترامیل استاندارد برای چاقی و چاقی صورت، این فرمولاسیون برای افراد دارای سوء تغذیه و دارای اختلالات خوردن و بلعیدن و همچنین بیماران بسیار مناسب است.

پودر انترامیل استاندارد کارن 400 گرمی حاوی فیبر است و به هضم و جذب غذا بسیار کمک خواهد کرد.

ویژگی انترامیل استاندارد کارن :

– کمک به افراد مبتلا به سوء تغذیه

– مناسب برای افراد تحت استرس کاتابولیک

– مناسب برای بازتوانی پس از اعتیاد

– مناسب افراد دارای اختلالات خوردن و بلعیدن

 

پودر انترامیل استاندارد برای چیست :

پودر انترامیل استاندارد کارن محصول کشور ایران است. انترامیل استاندارد یک فرمول مغذی کامل به صورت پودر آماده مصرف است که محلول تهیه شده از آن هم برای تغذیه با لوله به عنوان جایگزین وعده غذایی و هم برای مصرف خوراکی به عنوان مکمل غذایی برای افزایش دریافت انرژی و پروتئین قابل استفاده می باشد. فرمول منحصر به فرد این فرآورده شامل مخلوطی از کربوهیدرات، چربی، پروتئین و مخلوط کامل مولتی ویتامین و مواد معدنی به بهبود وضعیت تغذیه ای کمک می کند. این محصول حاوی فیبر است که نقش مؤثری در بهبود فلور طبیعی روده و جلوگیری از اسهال و یبوست دارد. غذای کامل برای بیماران نیازمند گاواژ است. بیمارانی که تحت استرس کاتابولیک می باشند (تروما، سوختگی، سرطان، بعد از جراحی و …) بهتر است 4-5 روز ابتدایی گاواژ را با این محصول شروع کرده و سپس در صورت نیاز از پودرهای دیگر مثل انترامیل پر پروتیین استفاده شود. مکملی مناسب برای بازتوانی پس از ترک اعتیاد می باشد.

 

ترکیبات انترامیل استاندارد کارن (به ازای 1 پيمانه 11.3 گرم ) :

عنوان مقدار نیاز روزانه
Calories 50 *
Protein 1.8 g 3.6 %
Total Carbohydrate 6.76 g 2.2 %
Dietary Fiber 0.23 g 0.9 %
Total Fat 1.8 g 3 %
Vitamin A 108 IU 2 %
Vitamin D 9.8 IU 2.5 %
Vitamin E 1.3 IU 4 %
Vitamin K 3.3 mcg 4 %
Vitamin C 4.9 mg 8 %
Vitamin B1 0.08 mg 5 %
Vitamin B2 0.09 mg 5 %
Niacin 0.65 mg 3 %
Vitamin B6 0.07 mg 3 %
Folic Acid 13.1 mcg 3 %
Vitamin B12 0.26 mcg 4 %
Pantothenic Acid 0.3 mg 3 %
Biotin 8.2 mcg 3 %
Calcium 28.15 mg 3 %
Chromium 1 mcg 0.8 %
Copper 42 mcg 2 %
Fluoride 0.1 mg *
Iodine 4.9 mcg 3.3 %
Iron 0.48 mg 2.7 %
Magnesium 12.2 mg 3 %
Manganese 0.08 mg 4 %
Molybdenum 1.5 mcg 2 %
Phosphorus 27 mg 2.7 %
Zinc 0.48 mg 3 %
Selenium 1.8 mcg 2.6 %
Sodium 50.7 mg 2 %
Potassium 73.2 mg 2 %
Chloride 42.8 mg 1.2 %
L-Carnitine 4.5 mg *

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

نحوه مصرف پودر انترامیل استاندارد کارن

طریقه ی خوراکی پودر انترامیل استاندارد کارن :

بلافاصله بعد از هر وعده 2 تا 3 پیمانه انترامیل استاندارد کارن در مقدار کمی آب یا شیر حل کنید و مصرف نمایید. همچنین می‌توانید قبل از خواب 5 پیمانه از پودر انترامیل استاندارد کارن را در شیر یا آب حل کنید و مصرف نمایید. برحسب میزان وزنی که باید افزوده شود، روزانه تا 15 پیمانه قابل استفاده است.

تغذیه با لوله پودر انترامیل استاندارد کارن :

یک پیمانه از پودر پودر انترامیل استاندارد کارن ( حدود 11 گرم) را به حجم 50 میلی‌لیتر برسانید. این محلول در هر میلی‌لیتر حاوی 1 کیلو کالری انرژی است.

شرایط نگهداری

در جای خشک، خنک و دور از تابش نور نگهداری شود.

عوارض پودر انترامیل استاندارد کارن

در صورتی که به هر یک از مواد موثره ی پودر انترامیل استاندارد کارن حساسیت دارید از مصرف آن خودداری نمایید:

همچنین در صورت مشاهده ی علائم حساسیتی نظیر اسهال و استفراغ، بثورات و راش های پوستی، قرمز شدن پوست و چشم ها، خارش، سرگیجه، سردرد و علائمی از این دست مشاهده کردید، مصرف مکمل را قطع کرده و به اورژانس مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که وجود این عوارض احتمالی نباید شما را از مصرف مکمل منصرف کند. حتما به خاطر داشته باشید دارویی که توسط پزشک برای شما تجویز شده است، فوایدش بیشتر از عوارضش خواهد بود. در صورتی که دارو را طبق تجویز پزشک و دستور او مصرف نمایید، عوارضی شامل حال شما نخواهد شد.

همچنین بهتر است بعد از تهیه ی هر دارو، بروشور موجود در بسته بندی آن را مطالعه نمایید. چرا که تمامی اطلاعاتی که نیاز است شما از آن با خبر شوید، نکات ایمنی و عوارض احتمالی آن دارو، در داخل بروشور درج شده است.

چه کسانی از پودر انترامیل استاندارد کارن باید استفاده کنند :

برای افراد ضعیف شامل کودکان و افراد مسن

مناسب برای افراد دچار سوء تغذیه

برای افراد بد غذایی که هر ماده ی غذایی را نمی خورند

مناسب برای افرادی که ترک اعتیاد کرده اند و نیاز به بازتوانی جسمی دارند

برای افرادی که اعمال جراحی سنگین انجام داده و ضعیف شده اند

مناسب برای چاقی صورت

برای افرادی که لاغری مفرط داشته و قصد افزایش وزن دارند

مناسب برای افرادی که دچار بی اشتهایی عصبی هستند

برای افرادی که دچار مشکلاتی نظیر: سوختگی ها، تروما، سرطان، زخم بستر و ایدز هستند

خواص پودر انترامیل استاندارد کارن :

کروم

کروم یکی از مهم ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است. این ماده ی معدنی به مقدار ناچیز در تمامی مواد آلی وجود دارد. میزان نیاز کروم در افراد بالغ بسیار کمتر از نوزادان است. به طور کلی میزان کروم موجود در بدن یک فرد بالغ حدود 5 الی 14 میلی گرم گزارش شده ‌است.

هر چه سن بالاتر می رود، توان بدن برای نگهداری کروم کمتر خواهد شد. این که چه میزان کروم در بدن انسان وجود داشته باشد، به محل زندگی او و عادات تغذیه ای وی در طول زندگی وابسته است. کروم برای این که متابولیسم چربی‌ ها و کربوهیدرات ‌ها در بدن به خوبی انجام شود، مورد نیاز است.

این ماده ی معدنی در متابولیسم قند نیز فعال است. کروم سبب افزایش کارایی انسولین خواهد شد. از همین رو، انتقال گلوکز به سلول‌ ها تسهیل شده و مانع از افزایش قند خون خواهد شد. از کروم به عنوان یک ماده ی معدنی برای پیشگیری از دیابت استفاده خواهد شد. تحقیقات نشان داده اند مکمل‌ های حاوی کروم مقادیر کلسترول و تری آسیل گلیسرول موجود در خون را کنترل می کنند. از این طریق کلسترول مفید خون را افزایش خواهد یافت.

آهن

آهن یکی از اجزای اصلی سانزده ی پروتئین ها در بدن است. پروتئین‌ هایی که وظیفه ی حمل اکسیژن موجود در خون را برعهده داشته و هموگلوبین‌ نام دارند، از آهن ساخته شده اند. همچنین میوکلوبین ها نیز در ساختار خود آهن دارند. میوگلوبین ‌ها در عضلات بدن دیده می شوند.

منگنز

سیستم‌ های آنزیمی بدن یک جزء اصلی و بسیار مهم دارند که منگنز نام دارد. منگنز در متابولیسم کربوهیدرات‌ ها، چربی ‌ها و پروتئین ‌ها نقش اساسی ایفا می کند. این ماده ی معدنی به صورت کولین یا ترکیب، به گوارش چربی ‌ها در بدن کمک می‌ کند. منگنز در تقویت مغز و اعصاب و نیز هماهنگی میان مغز و و دستگاه‌ های حرکتی و عضلات بسیار موثر است.

این ماده ی معدنی در تولید مثل طبیعی بدن و همچنین عملکرد طبیعی غدد پستانی انسان نقش مهمی بر عهده دارد. کمبود طولانی مدت منگنز می ‌تواند موجب تاخیر در رشد، اختلالات گوارشی، تکامل غیر عادی و بدشکلی در استخوان ها شود.

از سوی دیگر، کمبود این عنصر مهم می تواند سبب ناباروری در مردان و زنان و همچنین ناتوانی جنسی در مردان شود. به طور عادی منگنز توسط مواد غذایی روزانه تامین خواهد شد. با این حال در موارد نادری کمبود منگنز در افراد دچار سوء تغذیه دیده شده است.

مس

این ماده ی معدنی یکی از مهم ترین اجزای سازنده ی آنزیم های بدن است. می به صورت ترکیب با پروتئین‌ های مختلف در خون دیده می ‌شود. این ماده به آهن کمک می کند تا در ساختار هموگلوبین نقش خود را به خوبی ایفا کند. مس موجب تحریک رشد گلبول‌ های قرمز خون خواهد شد. همچنین به عنوان بخشی از ساختار آنزیم‌ های گوارشی در بدن فعال است.

منیزیم

از خواص مهم منیزیم در بدن می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاثیر آن در انقباض و آزاد شدن عضله

نقش آن در عملکرد برخی آنزیم‌ ها

اهمیت آن در تولید و انتقال انرژی

نقش داشتن در سنتز پروتئین

روی

با این حال زینک یکی از مهم ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است. این عنصر در رشد و سلامتی بدن حتی در دوران قبل از تولد نقش دارد.

حدودا 11 درصد از روی بدن درون سلول‌ ها موجود است و باقی آن در پلاسما و مایع خارج سلولی دیده می ‌شود. زینک برای بارداری‌ های موفق، بهبود و ترمیم زخم‌ ها، حفظ سلامت مو و پوست بسیار مفید است.

از سوی دیگر، این ماده ی معدنی در برابر بیماری‌ ها و عفونت از بدن محافظت خواهد کرد. روی در انتقال ویتامین A و تسریع بهبود زخم‌ های مزمن بسیار موثر است.

سلنیوم

از مواد معدنی مهمی که برای سلامت انسان ضروری است، می توان سلنیوم را نام برد. سلنیوم در ساختار برخی از آنزیم ‌ها و در بسیاری از واکنش‌ های متابولیک بدن نقش دارد. رادیکال‌ های آزاد تحت تاثیر محیط آلوده مانند هوای آلوده و یا استرس زیاد در بدن ایجاد خواهند شد. سلنیوم با خنثی کردن رادیکال ‌های آزاد موجب تقویت سیستم ایمنی می‌ شود. این ماده ی معدنی به میزان کمی در مواد غذایی یافت می شود، از همین رو مهم است تا مکمل مناسبی برای تامین آن مصرف کنیم.

ویتامین های دیگر

همان طور که گفتیم این مکمل شامل ویتامین های بسیاری نیز هست. از جمله ویتامین های موجود پودر انترامیل استاندارد کارن وجود دارند می توان به ویتامین  A، ویتامین  D3، ویتامین  E، ویتامین  K۱، اسید اسکوربیک، تیامن مونونیترات، ریبوفلاوین، نیاسین آمید، هیدروکلرید پیریدوکسین، اسید فولیک، ویتامین  B12، کلسیم دی پانتوتنات و بیوتین اشاره کرد.

از همین رو، پودر انترامیل استاندارد کارن را می توان یک مولتی ویتامین نیز دانست.

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر انترامیل استاندارد کارن | 400 گرم | 35 سروینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    0
    لیست محصولات
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه