ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

دوز مصرف آمپول ملیتاید

دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری

فهرست محتوا

در علم پزشکی و تغذیه بسیاری از انواع چاقی وجود دارد، که پایه و اساس اکثر آنها نداشتن روتین ورزشی یا تحرک کافی و در عین حال مصرف غذاهای ناسالم و چاق کننده است. البته گاهی هم ممکن است چاقی بر اثر مشکلات هورمونی باشد که سبک زندگی اشتباه موجب تشدید این عارضه می شود. یکی از عارضه هایی که ممکن است چاقی برای فرد داشته باشد ابتلا به قند خون و دیابت است. دیابت و چاقی روابط دو سویه دارند و علت و معلول یکدیگر هستند.

از این رو افرادی که دچار برخی اضافه وزن های ناشی از قند خون هستند به انسولین مقاومت دارند و چاقی آنها بیشتر و بیشتر می شود. با توجه به این نکاتی که در این مقدمه ذکر شد، برای انواع چاقی های وابسته به انسولین برخی داروها تجویز می شود تا با کاهش قند خون و کمک به انسولین بتواند قند خون را سوزانده و کنترل کند تا فرد بتواند با یک برنامه کاهش وزن صحیح به وزن دلخواه برسد.

در این متن از داروخانه آنلاین ویتامین ث می خواهیم درباره آمپول ملیتاید و دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری صحبت کنیم. پس اگر اقدام به خرید اینترنتی آمپول ملیتاید کرده اید، ابتدا این متن را مطالعه کنید.

آمپول ملیتاید چیست؟

آمپول ملیتاید برای لاغری در واقع یک دارو است که توسط شرکت سیناژن در ایران تولید می شود. شرکت سازنده در راهنمای این دارو موارد مصرف را پایین آوردن قند خون یعنی گلوکز در کودکان بالای 10 سال و بزرگسالانی که به دیابت نوع 2 مبتلا هستند بعلاوه کاهش خطر و ریسک عارضه های قلب و عروق نظیر سکته قلبی، سکته مغزی در بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع 2 ذکر کرده است. این دارو همچنین برای افرادی که با مشکل قند خون و اختلال در متابولیسم گلوکز رو به رو هستند مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند کاهش وزن داشته باشند. اما دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری در همه افراد یکسان نیست.

چطور اختلال در قند خون موجب چاقی می شود؟

انسولین یکی از هورمون هایی است که در بدن انسان بر اغلب عوامل داخلی و به خصوص متابولیسم تاثیر گذار است. این هورمون توسط پانکراس یا لوزالمعده ترشح می شود. سپس از طریق خون به سمت عضلات بدن حرکت می کنند. وقتی غذاهایی میخوریم که در بدن به قند تبدیل می شوند، نظیر کربوهیدرات ها، بدن برای هضم و سوزاندن آنها میزان بیشتری انسولین تولید می کند و گلوکز بیش از حد می تواند به نوعی سمی شود.

پس باید انسولین در خون بسیار بالا برود تا گلوکز موجود از بدن خارج گردد. در افراد عادی این مکانیسم به درستی عمل می کند یعنی افراد کربوهیدرات مصرف می کنند و بدن با ترشح انسولین گلوکزها را سوزانده و از بدن خارج می گرداند، اما این مکانیسم در همه افراد به درستی کار نمی کند و این چرخه ممکن است با اختلال رو به رو باشد. یعنی سلول ها نسبت به تاثیرات انسولین مقاومت نشان دهند و پانکراس یا لوزالمعده به اجبار باید انسولین بیشتری تولید کند تا بتواند گلوکز را به درون سلول ها هدایت کند.

چطور اختلال در قند خون موجب چاقی می شود؟

زمانی که بدن فرد به انسولین مقاومت نشاند دهد، میزان انسولین ترشح شده در خون افزایش پیدا کرده و اغلب در این زمان فرد به دیابت نوع 2 دچار می گردد. یکی دیگر از وظیفه های انسولین این است که به سلول های چربی پیام ارسال می کند تا چربی ها از خون جمع شوند و ذخیره گردند و حتی چربی های موجود نیز حفظ شوند. زمانی که انسولین خون در سطح سمی بالا برود اغلب انرژی در حال جریان خون، جذب چربی ها شده و در آنها ذخیره می گردد و چاقی بروز پیدا می کند.

بنابراین اختلال در قند خون یعنی اختلال در ترشح بیش از حد انسولین و ورود گلوکز به سلول ها، که می تواند موجب مقاومت به انسولین شده و مقاومت به انسولین یعنی اختلال در سوخت ساز و متابولیسم بدن و میل بیشتر به مواد غذایی و به خصوص مواد قندی صورت می گیرد. پس با توجه به مطالبی که ذکر شد، افراد مقاوم به انسولین و یا دیابت نوع 2 بسیار در معرض چاقی بوده یا دچار چاقی هستند و برای شکست این مقاومت در بدن باید داروهای خاص و زیر نظر پزشک مصرف شود.

دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری

دوز مصرف آمپول ملیتاید به نوع چاقی در افراد از دیابت نوع 2 تا مقاومت به انسولین متفاوت است. یعنی دوز دارو برای همه افراد در هر سن و شرایط فیزیکی یکسان نیست.  مصرف اشتباه آمپول ملیتاید برای لاغری می تواند خطر بروز هیپوگلایسمی یا افت شدید و آنی قند خون را افزایش دهد.

افراد مبتلا به دیابت نوع 2 با مصرف داروهای انسولین یا کاهنده قند خون می توانند دچار کاهش شدید قند شوند و عوارضی نظیر غش، افت قند و سرگیجه و حالت تهوع رخ دهد. از این رو دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری بسیار دارای اهمیت است. عرق سرد، بی حسی و یا سوزن سوزن شدن لب و اطراف آن، ضربان بالای قلب، لرز، دید نادرست، گشادی بیش از حد مردمک چشم می تواند نشانه های افت قند خون باشد.

با توجه به اینکه قبل از هربار دوز مصرف آمپول ملیتاید باید قند خون خود را چک کنید پس نمی تواند یک دوز مشخصی را برای آن در نظر داشت. دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری در دوزهای مختلف 6/0، 1.2 و 8/1 میلی گرم تولید می شود که تشخیص دوز مصرفی آن به عهده پزشک و یا مشاور دارویی شما خواهد بود. باید بدانید که مصرف این دارو از دوزهای پایین آغار شده و در همه مراحل مصرف دوز آن برای لاغری یکسان نخواهند بود.

چرا باید دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری را رعایت کنیم؟

آمپول ملیتاید می تواند در صورت استفاده صحیح موجب کنترل ترشح هورمون های مرتبط به اشتها شود، ضمن اینکه با کند کردن جریان هضم در معده سبب خروج آهسته مواد غذایی از معده شده و میل به پرخوری را سرکوب می کند. در واقع به طور علمی و اساسی این دارو برای لاغری ساخته نمی شود اما از آنجایی که چاقی مقاوم به انسولین هم یکی از عارضه های مرتبط به مقاومت انسولین است برخی پزشکان و مشاوران دارویی، برای درمان این عارضه، چندین دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری را در نظر می گیرند.

پس با توجه به توضیحاتی که دادیم مشخص شد که ملیتاید تنها یک مکمل یا دارو برای لاغری نیست و یک داروی مهم است و ذاتا به منظور کاهش قند خون در افراد دچار مشکلات متابولیستی و دیابتی تجویز می گردد. استفاده از دارو راه و روش خاص خود را می طلبد، اگر ندانید که یک دارو را چه زمانی استفاده کنید و یا میزان استفاده از آن باید چه مقدار باشد به سرعت دچار عوارض جانبی دارو و حتی مشکلات زمینه ای بیشتری خواهید شد.

چرا باید دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری را رعایت کنیم؟

بسیاری از افراد نمی دانند که دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری از میزان کم آغاز شده و به مرور افزایش پیدا می کند از این رو دچار عوارض دارو می گردند که از شایع ترین عارضه های مصرف خودسرانه آمپول ملیتاید بدون مشورت مشاور دارویی و پزشک می توان به موار زیر اشاره داشت:

  • تعریق زیاد
  • سرگیجه
  • لرز
  • ضعف
  • میل به غذا خوردن
  • تپش قلب محسوس
  • خستگی
  • دل درد
  • اسهال
  • حالت تهوع

مکانیسم اثر آمپول ملیتاید برای لاغری

به محض تزریق زیر جلدی آمپول ملیتاید برای لاغری این دارو به آرامی شروع به جذب می کند. باید دقت داشته باشید که تزریق عضلانی این دارو خیلی ایمن نیست و نیاز به جذب آهسته دارد. تزریق های زیر جلدی از انواع تزریقات آهسته هستند. 8 الی 12 ساعت پس از تزریق این دارو به حداکثر قوام پلاسمایی خواهد رسید. عمر این دارو در بدن 13 ساعت است که دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری در روز معمولا 1 بار است. داروی ملیتاید با تحریک فعالیت گیرنده های GLP-1 می تواند سطح قند خون را تنظیم کرده و کاهش وزن را میسر سازد.

خرید اینترنتی آمپول ملیتاید

با توجه به اهمیت دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری لازم است قبل از مصرف این دارو یا با پزشک و یا با مشاور دارویی داروخانه مشورت کنید. از این رو خرید اینترنتی آمپول ملیتاید بهتر است از داروخانه هایی انجام گیرد که امکان مشاوره برای نحوه مصرف و میزان دوز مصرفی را داشته باشند. به علت داشتن تاریخ مصرف در این قلم های تزریقی و جهت کسب اطلاعات کامل از دارو بهتر خواهد بود قبل از خرید اینترنتی آمپول ملیتاید از هر وبسایت معتبری با مشاورین دارویی آن مرکز صحبت کنید.

خرید اینترنتی آمپول ملیتاید

کلام پایانی

با توجه به ساختار آمپول ملیتاید و اینکه یکی از دسته داروهای کاهنده قند خون و تنظیم کننده انسولین است، حتما به دوز مصرف آمپول ملیتاید برای لاغری یا مصارف کاملا پزشکی دقت داشته باشید. در صورتی که یک مشاوره صحیح برای میزان دوز مصرف داشته باشید و بدانید که نحوه صحیح مصرف این آمپول برای شما چگونه است و با رعایت یک رژیم غذایی مناسب و یک تحرک روزانه در کمترین زمان مقاومت به انسولین از بین رفته و بدن شما به حالت طبیعی باز خواهد گشت. نحوه استفاده و دوز مصرف را در آمپول ملیتاید به درستی رعایت کرده تا یک لاغری ایمن داشته باشید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    0
    لیست محصولات
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه