ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

آیا قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال چاق کننده است؟

آیا قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال چاق کننده است؟

فهرست محتوا

افزایش وزن علت‌های بسیاری دارد و شاید بتوان گفت دلیل محکم و اصلی آن بیشتر عدم تحرک و حتی کمبود برخی مواد در بدن است که سبب پرخوری و اضافه وزن می شود. مولتی ویتامین ها در هر دوره ای از زندگی ممکن است برای بدن لازم باشد، علی الخصوص در این دوران که دیگر مواد غذایی ارگانیک و غنی از مواد مغذی کمتر در بازار یافت می شود.

بسیاری از افراد خود را از خوردن مولتی ویتامین ها محروم می کنند زیرا اعتقاد دارند که مولتی ویتامین چاق کننده است. یکی از این مولتی ویتامین های محبوب و با کیفیت کامپلیت یوروویتال است. در این متن از داروخانه آنلاین ویتامین ث به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال چاق کننده است؟ که جواب آن برای اکثر مولتی ویتامین ها صدق خواهد کرد.

قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال چیست؟

احتمالا اگر دچار کمبود ویتامین و مواد مغذی شده باشید به سراغ انتخاب و در نهایت خرید یک مولتی ویتامین خوب می روید. که قطعا قرص کامپلیت یوروویتال هم یکی از گزینه های معروف و محبوب است. این مولتی ویتامین دارای انواع ویتامین های A،B روی، منیزیوم و… است.

قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال چیست؟

ویژگی های قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال

تمامی مولتی ویتامین ها یک هدف را به همراه دارند، برطرف کردن نیاز بدن و جلوگیری از فقر بدن از مواد مغذی و انواع ویتامین ها. اما قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال هم اینگونه است؟

در مورد مولتی ویتامین ها یک چیز را به خاطر بسپارید، همانطور که می دانید مولتی ویتامین ها یک مکمل غذایی هستند یعنی کامل کننده رژیم غذایی خواهند بود که شما در طول روز مصرف می کنید و به تنهایی برای بدن کافی نیستند. از ویژگی های مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فواید قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال

به تامین انرژی بدن کمک می کند و در عملکرد مغز موثر است. در تولید و ساخت گلوبول های قرمز خون نقش داشته و سبب تقویت سیستم عصبی می شود. به جذب بیشتر ویتامین D نیز کمک شایانی می کند. علاوه بر اینها در رژیم های لاغری هم استفاده شده و از کمبود و فقر مواد مغذی در بدن، در طول دوران رژیم لاغری جلوگیری خواهد کرد.

عوارض قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال

تا این قسمت از این مقاله در خصوص آیا قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال چاق کننده است؟ به ویژگی های مفید محصول پرداختیم و حالا وقت آن است که از عوارض احتمالی آن هم مطلع شویم. هر مکمل تقویتی را باید متناسب با دوز مشخص شده توسط لابراتوار سازنده و یا دستور پزشک مصرف کرد. در صورت مصرف بیش از حد این مولتی ویتامین ممکن است دچار برخی عوارض ناشی از تجمع مواد مغذی در بدن شوید برای مثال:

عوارض قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال

بهترین زمان مصرف قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال

بهترین زمان مصرف قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال می تواند با معده خالی و قبل از صبحانه باشد، اما به علت اینکه متشکل از ویتامین های حل شونده در آب و چربی است می توانید در وعده ظهر یا عصر همراه با غذا نیز میل کنید. به علت اینکه مولتی ویتامین ها حاوی مقادیری ویتامین B هستند باید از خوردن آن در هنگام شب و خواب خودداری کنید.

این مکمل ها با افزایش انرژی بدن در کیفیت خواب عمیق و استراحت صحیح بدن تاثیر می گذارند. قرص کامپلیت یورویتال را با یک لیوان آب کامل مصرف کنید زیرا مصرف آب کافی در جذب بهتر ویتامین و همچنین جلوگیری از معده درد و مشکلات گوارشی موثر است.

بهترین زمان مصرف قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال

آیا قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال چاق کننده است؟

مولتی ویتامین ها فاقد کالری هستند، وقتی کالری در کار نباشد آیا اضافه وزن رخ خواهد داد؟ از طرفی اغلب افراد به علت کمبود مواد مغذی دچار بی اشتهایی شده و به مرور زمان لاغر می شوند که با مصرف قرص مولتی ویتامین اشتهای طبیعی آنها برگشته و وزن بهبود پیدا می کند. بنابراین به علت وجود مواد مغذی در مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال اشتهای افراد بیشتر می شود و در پی این اتفاق و پرخوری ناشی از اشتهای بیشتر امکان این وجود دارد که فرد دچار اضافه وزن شود.

آیا قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال چاق کننده است؟

مقدار و روش مصرف قرص مولتی ویتامین یوروویتال

روش مصرف هر مکملی در عملکرد آن در بدن نقش مهمی دارد. برای اینکه از قرص مولتی ویتامین یوروویتال بهترین فایده را ببرید در استفاده از آن شروط زیر را رعایت کنید:

مقدار و روش مصرف قرص مولتی ویتامین یوروویتال

بهترین روش اطلاع از نحوه مصرف یک مکمل غذایی این است که کاتالوگ محصول یا اطلاعات درج شده روی جعبه را مطالعه کنید. در صورتی که هنوز مطمئن نیستید می توانید از دکتر داروساز هم کمک بگیرید.

ترکیبات قرص مولتی ویتامین یوروویتال

ترکیبات قرص مولتی ویتامین یوروویتال

همانطور که از عنوان این مکمل غذایی پیداست (مولتی ویتامین) یعنی مجموعه ای از ویتامین ها که برای بدن مفید هستند. مثل:

  • Vitamin A
  • Vitamin B1
  • Vitamin B2
  • Vitamin B6
  • Vitamin B12
  • Vitamin C
  • Vitamin E
  • Vitamin D
  • Vitamin K
  • Biotin
  • Pantothenic acid
  • Folic acid
  • Niacin
  • Calcium
  • Magnesium
  • Phosphorus
  • و برخی ریز عنصرها (کرم، آهن، روی، سلنیوم، مولیبدن، ید، مس)

شرایط نگهداری قرص مولتی ویتامین یوروویتال

این محصول باید در جای خشک و خنک نگهداری شود. طبقات دارو در یخچال برای نگهداری مناسب هستند و یا اگر دمای اتاق گرم نیست می توان در فضای خانه هم نگهداری کرد. لطفا این مکمل را در معرض رطوبت یا بخار آب قرار ندهید.

شرایط نگهداری قرص مولتی ویتامین یوروویتال

آیا خوردن قرص مولتی ویتامین هر روز اشکالی ندارد؟

مصرف روزانه 1 عدد قرص کامپلیت یوروویتال بسیار برای بدن مفید است و ضرری را هم در پی نخواهد داشت. مگر اینکه مقداری بیشتر از این اندازه مصرف کرده باشید. برای مصرف از این مکمل باید همین مقدار را در دوز مصرف روزانه رعایت کنید، مگر اینکه پزشک طور دیگری تجویز کرده باشد.

تاثیر قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال برای تقویت سیستم ایمنی بدن

همانطور که می دانید سیستم ایمنی بدن در جهت محافظت از کل بدن کار می کند یعنی از ابتلای انسان به بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند. در صورتی که سیستم ایمنی تضعیف شده باشد بدن مستعد گرفتاری به انواع بیماری های مختلف می شود. قرص مولتی ویتامین یوروویتال سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به ایمنی و سلامتی افراد می افزاید. ویتامین D، C، E به تقویت بدن و سیستم ایمنی کمک شایانی می کند و این مکمل مجموعه کاملی از این ویتامین هاست.

تاثیر قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

کمبود مواد مغذی در اولین قدم به چرخه رویش مو و سلامتی پوست و ناخن آسیب می رساند، با اینکه این ارگان ها بسیار مهم هستند و در ظاهر افراد تاثیر بسیاری دارند اما برای بدن در الویت قرار ندارد و در صورتی که بدن با کمبود مواجه شود غذا رسانی به این اندام ها را قطع می کند. با مصرف این مکمل می توان از آسیب پوستی، ریزش مو و ابتلا به بیماری های ناخن جلوگیری کرد.

تاثیر قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال برای تقویت سیستم ایمنی بدن

تاثیر قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال در بهبود بینایی

نیاسین یا ویتامین B3 به جلوگیری از بروز بیماری هایی که سبب اختلال در بینایی می شود کمک می کند. همچنین ویتامین A در کیفیت بینایی تاثیر گذاشته و حتی موجب تقویت چشم نیز می شود و روند ابتلا به آب مروارید را کند کرده یا در افراد دارای آب مروارید از بروز عوارض شدید این عارضه نیز پیشگیری می کند. علاوه بر این ترکیبات که در قرص مولتی ویتامین یوروویتال یافت می شود ویتامین B12 هم موجود است که برای مشکلات بینایی بر اثر بالا رفتن سن فواید بسیاری دارد.

آیا این قرص برای درمان کم خونی موثر است؟

در مبحث آیا قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال چاق کننده است؟ گفتیم که کمبود بسیاری از مواد مغذی ممکن است سبب اضافه وزن یا حتی کمبود وزن شود. یکی از موادی که بی حالی و اشتهای کاذب را افزایش می دهد آهن است. قرص مولتی ویتامین یوروویتال در کنار قرص آهن می تواند کم خونی و یا فقر آهن را برطرف کند. با اینکه این مکمل دارای مقادیری آهن بوده اما برای جبران میزان از دست رفته آهن بدن باید مقداری مضاعف بر آن، مکمل آهن مصرف کنید. اما برای پیشگیری از ابتلا به فقر آهن و کم خونی موثر واقع خواهد شد.

آیا این قرص برای درمان کم خونی موثر است؟

قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال را از کجا تهیه کنیم؟

متاسفانه مکمل های تقویتی و مولتی ویتامین های بسیاری در بازار یافت می شوند که معمولا تاریخ مصرف گذشته اند و یا معتبر نیستند. بهتر است این مولتی ویتامین را از داروخانه های معتبر فیزیکی و آنلاین تهیه کنید. مصرف قرص مولتی ویتامین یوروویتال نا‌معتبر برای سلامتی مضر است و امکان دارد فرد را دچار عوارض شدید دارویی کند. در خرید این مکمل دقت کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    0
    لیست محصولات
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه