ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 750 هزار تومان

دوره مصرف قرص هیرویت

دوره مصرف هیرویت چقدر است؟ مقدار مصرف Hair Vit

فهرست محتوا

مکمل های پوست و مو حاوی مقادیر مشخصی از ویتامین و مینرال های مورد نیاز مو هستند. عنصر زمان در اثر بخشی این مکمل ها بسیار تاثیر گذار است و مهم است تا زمان مشخصی را برای مصرف آنها در نظر بگیرید. قرص هیرویت یک مکمل برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو و داشتن پوستی سالم است. در خصوص استفاده از آن مهم است تا دوره مصرف قرص هیرویت را کامل کنید زیرا در اثر بخشی آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در این مطلب از داروخانه آنلاین ویتامین ث قرار است به دوره مصرف قرص هیرویت بپردازیم که شاخصه مهمی در اثر بخشی آن محسوب می شود.

دوره مصرف قرص هیرویت چقدر است؟

با توجه به اطلاعات ذکر شده در منابع معتبر در مورد ترکیبات مکمل هیرویت که از ویتامین ها، مواد معدنی و آمینو اسیدها تشکیل شده است برای اثر بخشی هرچه بهتر آنها باید زمان مشخصی را به بدن زمان بدهید. در واقع با اینکار به بدن فرصت این را خواهید دارد تا از مواد مغذی اشباع شده و به ترمیم مشکلات مو، پوست و ناخن بپردازد.

در روزهای نخست مصرف این مکمل متوجه اثر بخشی آن نخواهید شد زیرا بدن فقط در حال دریافت مواد موثر برای ترمیم این اندام هاست پس از گذشت 3 ماه نتیجه کامل آن مشاهده می شود. در افرادی که ریزش موی شدید دارند پس از 3 ماه از دوره مصرف قرص هیرویت ریزش موها قطع شده و فولیکول ها وارد فاز تولید مو می شوند و گاهی حتی لا به لای موها می توانید موهای ریز و جوان تر را مشاهده کنید که جایگزین موهای ریخته شده اند. 

دوره مصرف قرص هیرویت چقدر است؟

معمولا دوره مصرف قرص هیرویت به این بستگی دارد که علت ریزش موها چیست؟ اگر ریزش موها به دلیل کمبود مواد مغذی در بدن باشد بهترین دوره مصرف قرص هیرویت 3 تا 6 ماه خواهد بود. اما برای اطمینان از اثر بخشی فردی این مکمل قبل از تمدید دوره با پزشک خود مشورت کنید.

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

در دستورات لابراتوار سازنده این مکمل پوست و مو، مقدار مصرف قرص هیرویت را 1 بار در روز و همراه با وعده صبحانه ذکر کرده است. در هنگام صبح بدن در بهترین حالت جذب قرار دارد، زیرا پس از یک استراحت طولانی حالا آماده این است که مواد مغذی را دریافت و تجزیه کند. قرص هیرویت از مواد مختلف ویتامینی و معدنی تشکیل شده است و پس برای اینکه در هنگام صبح باعث تحریک گوارش نشود حتماه بعد از صبحانه همراه با یک لیوان کامل آب میل کنید. ضرورت مصرف آب برای این است که ویتامین های B درون این قرص حل شونده در آب هستند و در این صورت است که بهترین عملکرد را خواهند داشت. با مصرف مایعات زیاد در روز، می توانید به تسریع اثر بخشی آن کمک کنید.

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

قرص هیرویت را چگونه مصرف کنیم؟

مصرف روزانه قرص هیرویت یک اصل مهم است که نباید فراموش کنید. اگر لازم است از یادآور در گوشی همراه استفاده کنید که به شما یاد آوری کند چه زمانی باید از این مکمل استفاده کنید. زمان مصرف قرص هیرویت از این جهت ضرورت دارد که بدن برای اینکه بتواند ارگانهای مو و پوست را ترمیم کند لازم است تا به یک میزان مشخصی هر روز مواد ضروری را دریافت نماید پس بهتر است فراموش نکنید که هر روز از این قرص استفاده کنید. در صورت فراموش کردن یک وعده، درمان را ادامه دهید و از استفاده 2 یا چند قرص در یک وعده بپرهیزید.

قرص هیرویت را چگونه مصرف کنیم؟

مقدار مصرف قرص هیرویت

در 1 عدد قرص هیرویت تمامی آنچه بدن به طور روزانه برای تغذیه و نگهداری از پوست، مو و ناخن نیاز دارد را گنجانده اند. مقدارمصرف قرص هیرویت با توجه به کافی بودن مواد مغذی درون هر قرص، 1بار در روز است و مصرف بیشتر آن ممکن است عارضه های گوارشی را به همراه داشته باشد. اینکه قرص هیرویت برای مو و پوست مفید است دلیلی بر این نیست که دوز بیشتری مصرف کنیم. مگر پزشک شما تشخیص داده باشد که بیش از 1 قرص در روز به مکمل هیرویت نیاز دارید. از عوارض مصرف بیش از حد قرص هیرویت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

دوره مصرف قرص هیرویت,مقدار مصرف قرص هیرویت,زمان مصرف قرص هیرویت دوره مصرف هیرویت چقدر است؟ مقدار مصرف Hair Vit

آیا می توان هیرویت را با معده خالی استفاده کرد؟

برای مصرف کردن مکمل هیرویت می توانید آن را با معده خالی هم مصرف کنید اما برخی افراد به ویتامین ها با معده خالی حساسیت های گوارشی نشان می دهند و ممکن است دچار سوزش در معده شوند برای همین معمولا توصیه می شود همراه با صبحانه میل کنید. در صورتی که تمایل به مصرف با معده خالی دارید حتما با یک لیوان آب کامل مصرف شود.

دوره مصرف هیرویت به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که گفتیم دوره مصرف قرص هیرویت به عوامل بسیاری بستگی دارد. اینکه علت ریزش مو یا اختلال پوستی چیست؟ و علت هرچه بود متناسب با آن دوره مصرف قرص هیرویت تغییر می کند. در ادامه تعدادی از عوامل مهم را بررسی می کنیم:

دوره مصرف هیرویت به چه عواملی بستگی دارد؟

مصرف کورتون ها

کورتون ها در بیشترین مواقع و طولانی ترین زمان برای بیماری های خود ایمنی تجویز می شوند. مصرف طولانی مدت کورتون در بدن سبب تولید هورمون های مردانه شده و به مرور زمان تارهای مو را نازک می کند و پس از مدتی هم فولیکول ها از بین رفته و موجب کم تراکم شدن موها می شود. دوره مصرف قرص هیرویت برای افرادی که کورتون مصرف می کنند معمولا بیشتر از 3 دوره خواهد بود.

کاشت مو

کاشت مو یکی از روش های جایگزین کردن مو برای افرادی است که فولیکول موی خود را از دست داده اند و کل یا قسمتی از پوست سر دیگر قادر به رویاندن موها نیستند. دوره مصرف قرص هیرویت برای افرادی که به تازگی کاشت مو انجام داده اند ابتدا 3 دوره و 1 ماه استراحت و سپس مصرف 3 دوره دیگر خواهد بود.

بیماری های هورمونی

یکی از عواملی که تاثیر مستقیم با رشد موها دارد عملکرد هورمون های بدن است. اگر هورمون های بدن تنظیم نباشند روند روشد مو دچار مشکل خواهد شد. برای مثال در مشکلات هورمونی نظیر تیروئید و تخمدان پلی کیستیک، کنار داروهای درمانی نیاز خواهد بود از مکمل هم استفاده شود. دوره مصرف قرص هیرویت در این اختلالات به تجویز پزشک بستگی خواهد داشت.

کمبود مواد مغذی در بدن

معمولا پس از یک آزمایش ساده خون مشخص خواهد شد که آیا بدن شما به مواد مغذی نیاز دارد و اگر لازم بود باید مکمل هیرویت را برای جلوگیری یا قطع شدن ریزش مو مصرف کنید. به طورکلی 3 ماه استفاده از این مکمل برای جبران کمبود مواد مغذی در بدن کافی خواهد بود.

مزایای تکمیل دوره مصرف قرص هیرویت

از مزایای به اتمام رساندن دوره مصرف قرص هیرویت این است که فولیکول های مو به یک ثبات در سلامتی دست پیدا کرده و می توانند به درستی از پیاز، ریشه و ساقه مو محافظت کنند. همچنین در افرادی که دچار مشکلات پوستی از قبیل چربی بیش از حد، آکنه و یا جوش هستند پس از برطرف شدن جوش و آکنه پوست برای تنظیم غدد چربی نیاز به یک زمانی دارد و سپس به ترمیم لکه ها و تیرگی های ناشی از زخم یا آکنه می پردازد.

اگر زمان مصرف قرص هیرویت تکمیل نگردد نتیجه ثمر بخشی هم مشاهده نخواهد شد. همچنین ویتامین های B موجود در مکمل پس از تکمیل دوره در عملکرد طبیعی سلولی، سوخت و ساز و تجزیه اسید آمینه ها به درستی عمل می کند. در افرادی که بدنشان نیاز به آهن داشته است پس از جبران کمبود این ماده معدنی سلول های خونی تشکیل شده و کم کم شروع به غذا رسانی، خون رسانی و اکسیژن رسانی به فولیکول و پوست می کنند.

مزایای تکمیل دوره مصرف قرص هیرویت

پس از اتمام دوره  مصرف قرص هیرویت اگر مشکل فیزیکی دیگری در بدن وجود نداشته باشد که نیاز به درمان دارویی داشته باشید، پس از قطع مکمل دوباره به ریزش مو مبتلا نخواهید شد. در موها فولیکول ها قوی شده و سلامت خود را باز میابند و در پوست صورت و بدن با تنظیم غدد چربی و حالت ارتجاعی، زیبایی دوباره پوست بازگردانده می شود.

کلام پایانی

ریزش و آسیب مو می تواند به دلیل ژنتیک، هورمون ها (بارداری)، داروها (داروهای سرطان، کورتون ها)، و سایر بیماری ها (استرس، بیماری تیروئید یا بیماری های خودایمنی) رخ دهد. اگر ریزش مو یا آسیب مو در ارتباط با کمبود شدید تغذیه ای برخی ویتامین ها یا مواد معدنی باشد، مکمل های رشد مو می توانند به رشد یا رشد مجدد مو به تنهایی کمک کنند.

اگر ریزش مو در نتیجه سایر شرایط پزشکی مانند بیماری تیروئید یا بیماری های خودایمنی باشد، مکمل های ویتامین مو در صورتی کمک کننده هستند که در کنار درمان بیماری مصرف شوند. در حالی که مواد مغذی داخل مکمل هیرویت به تقویت موها کمک می کند اما لازم خواهد بود به دوره، مقدار و زمان مصرف قرص هیرویت نیز دقت کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. در کنار مکمل هیرویت لازم است یک تغذیه درست و متعادل را در پیش بگیرید تا از ریزش مجدد موها جلوگیری شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    0
    لیست محصولات
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه